Monday, January 21, 2013

precious thing

 

lelaki, silalah baca hati wanita.

gf: awak tak pernah bagi saya sesuatu. awak seolah-olah takut untuk memberikan bukti kepada saya. benarkah awak mencintai saya?sebentuk cincin pun tak pernah berikan pada saya. malah tiap kali birthday saya tak pernah awak berikan apa-apa pada saya..

bf: Ooo.. itu lebih penting bagi awak ya?… tunggu saya kumpul duit RM10,000.00 dulu. baru saya bagi sesuatu dekat awak. (nada sinis)

gf: bukan itu yang saya nak! sebagai contoh, kita pergi mall dan saya tertarik dengan sebentuk cincin lalu meminta awak belikan kepada saya. memang awak boleh belikan. tapi bukan itu yang saya nak. itu bukan sesuatu yang membuktikan awak mencintai saya setulus hati saya. itu dikira awak belanja saya cincin tu.. saya nak awak berikan saya sesuatu yang saya boleh nampak dan apabila rindukan awak, saya boleh lihat benda tu. saya nak sesuatu yang saya tak pernah mintak dan awak secara tiba-tiba memberikannya kepada saya. walaupun harganya tak sampai RM5.00. Itu yang lebih berharga dari apa yang saya mintak.

bf: ok. saya faham..

gf: maaf buat awak terasa.

No comments:

Post a Comment