Thursday, May 17, 2012

cinta u: part 1

 

mas duk uitm jugak aku jumpa mamat nih. actually satu sekolah menengah dan satu pekan je pun. one thing yang sangat utama adalah time skolah menegah dulu aku memang pernah ada hati kat mamat ni tapi sedar diri tak layak.. last-last mamat ni ke sekolah teknik. dalam tak sedar, kami ditempatkan di kolej yang sama dimana kami share dewan makan. si muizz duduk dahlia 1 aku pulak bakawali 2. memang depan-depan je kolej kami.huhuhu. pernah jugak gayut dalam fon duk aras paling atas sekali dan pandang satu sama lain. how romatic we are time tu.huhuhu.. =P

first time aku terserempak dengan dia, di dewan makan. bila officially kapel, dating selalu di dewan makan. tiap kali jumpa pasti makan. kalau ada pasar malam, keluar awal-awal untuk beli makanan dan copkan meja awal-awal. nak-nak kalau time puasa. sangat ramai orang berebut meja dekat dewan makan.

 

2

gambar ni adalah gambar pertama kitorang amik berdua secara sendri-sendiri. time ni kat fakulti seni lukis. si muizz ada latihan tarian untuk sambutan hari raya kos dia.

 

DSC01190 - Copy

kalau nak ikut kan ini adalah gmbar pertama.

 

DSC01193

DSC01196 - Copy

DSC01672

Picture0078

Picture0019

Picture0064

DSC01667

 

DSC01212

DSC01219

 

DSC01208

bila dia rasa diri dia tu macam artis sebab kekasih hati selalu snap gambar dia, sekali si muizz ni amik gmbr kasut sendiri guna fon kekasih nya.. =.=’’

masa ni dia part 3 dan aku part 1. lepas je dia habis koko pemikiran mahathir, kitorang cepat-cepat ke dm untuk brbuka puasa sama-sama.. sweet je time tu.. n_n

 

DSC01639

kadang-kadang kitorang turun downtown. dulu, downtown happening sebab terbuka dan tempat duduk dibawah kanopi je. dan sangat luas. sekarang macam tak lepas nak bernyawa je..

 

19092008(004)-002

ini pulak first time dating berdua di ipoh. kami dinner di nashmir. sampai sekarang nashmir jadi favourite kitorang. n_n

 

26102008(001)

sewa kereta berempat pergi mandi tambun.. n_n

 

DSC02331

kadang-kadang sewa kereta berempat (double date) ke ipoh. syok la aku keluar dengan senior. boleh dorang bawak aku jalan-jalan sekitar ipoh. n_n

 

DSC02053

DSC02054

bila balik cuti sem, ni la kerja kitorang.. ym, ym, ym.. dulu tak reti lagi guna skype.

 

DSC01698

time tunggu bas dari bandar u nak balik kampus balik.

 

 

DSC01288

dewan makan cempaka sari tersimpan seribu memori antara kami… =’)

 

260720081038

ni adalah gambar jejaka idaman aku (tengah) sebelum kitorang kapel. tiba-tiba gambar ni macam movie detective-detective pula. dan yang tengah tu semestinya hero. =P

4 comments: